اصول لینک سازی حرفه ای
اصول لینک سازی حرفه ای

به جای نوشتن پست دیگری در مورد روش های جدید لینک بیلدینگ، می خواستیم به اصول اولیه بازگردیم و دستورالعمل هایی را که باید در فعالیت های لینک بیلدینگ شما صرف نظر از روش هایی که استفاده می کنید اعمال شود، بررسی کنیم. خوشبختانه، ما به 10 اصل رسیدیم، بنابراین طبیعی بود که آنها را 10 فرمان لینک سازی بنامیم.

این 10 فرمان به شما کمک می‌کند تا یک کوکی طبیعی داشته باشید که برای بهینه‌سازی موتور جستجوی شما مهم است، اگر نمی‌خواهید خشم گوگل را به خود جلب کنید.

برای اکثر این موارد، هیچ قانون سخت و سریعی در مورد درصد یک نوع پیوند نسبت به دیگری وجود ندارد. این بیشتر در مورد عقل سلیم است و اینکه آیا علائم قرمزی وجود دارد که ممکن است نشان دهد پیوندهای شما به طور غیرعادی به دست آمده است (مثلاً اگر شما 100000 پیوند به سایت خود دارید و 99٪ آنها از کلمه کلیدی شما به عنوان متن لنگر به جای مواردی مانند URL عنوان یا URL خود استفاده می کنند یا خیر. "اینجا را کلیک کنید" که ممکن است به گوگل نشان دهد که شما از دستورات آنها پیروی نکرده اید).

ده فرمان لینک سازی:

1. شما باید به طور مداوم تعداد لینک های سایت خود و تعداد دامنه های لینک شده را افزایش دهید.

اگر از 9 فرمان دیگر پیروی کنید، این کار خودش را برطرف می کند، اما ایده بسیار خوبی است که برای تعداد پیوندهایی که در هفته دریافت می کنید، هدف تعیین کنید (20 پیوند در هفته یا 1000 در سال ممکن است هدف خوبی برای بودجه کمتر باشد. )
به نظر می‌رسد که تعداد دامنه‌های پیوند دهنده اهمیت فزاینده‌ای داشته باشد، زیرا «بازی» از تعداد لینک‌ها دشوارتر است، بنابراین همیشه به دنبال سایت‌های جدید برای دریافت لینک باشید نه اینکه فقط به همان سایت‌هایی که قبلاً از آن‌ها لینک دارید بازگردید.
2. باید لینک های باکیفیت سایت های معتبر و قابل اعتماد را ترجیح دهید... اگر این کار را انجام دهید، لینک های با کیفیت پایین تر از خود مراقبت می کنند.

اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان لینک های بیشتری از:
صفحات با روابط عمومی بالا
سایت های قابل اعتماد
وب سایت های دولتی
وب سایت های آموزشی
اکثر ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند، پیوندها را بر اساس PageRank یا معیار اعتبار خود (mozRank، mozTrust یا AC Rank) به شما تقسیم می کنند، اما خوب است که بیشتر این تجزیه و تحلیل را به عنوان یک ویژگی اصلی در برخی از این ابزارها مشاهده کنیم تا بتوانیم به سرعت و به راحتی ببینید چند درصد از لینک ها از وب سایت های دولتی و آموزشی می آیند.
به دریافت لینک های "فالو شده" توجه بیشتری کنید. در حالی که شواهدی وجود دارد که نشان می دهد پیوندهای "nofollow" به مالکیت پیوند شما کمک می کنند، هیچ بحثی وجود ندارد که پیوندهای زیر وزن بیشتری دارند و کیفیت بالاتری دارند.
3. شما باید از کلمات کلیدی هدف صفحه فرود خود به عنوان متن لنگر برای پیوندهای خود استفاده کنید ... اما نه زیاد.

همانطور که در بالا ذکر شد، اگر 99٪ از پیوندهای شما حاوی متن مشابهی باشد، احتمالاً سیگنالی به گوگل ارسال می کند که شما در تلاش برای دستکاری نتایج هستید.
با این حال، شما قطعاً می خواهید که اکثر لینک های شما به ترتیب کلمات کلیدی اولیه و ثانویه هر صفحه را هدف قرار دهند.
بسیاری از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند مانند OpenSiteExplorer.org تجزیه و تحلیلی از متن های لنگر شما را از طریق کوکی ارائه می دهند که به شما امکان می دهد محبوب ترین متن های لنگر و درصد تمام پیوندهایی را که هر انکر تکست نشان می دهد، مشاهده کنید.
4. شما باید درصد خوبی از "پیوندهای عمیق" به صفحات داخلی سایت خود و همچنین لینک هایی به صفحه اصلی خود را دریافت کنید.

دوباره، اجازه دهید عقل سلیم هنگام مشاهده نسبت تعامل عمیق غالب شود. آزمون تورنسل این است که آیا عدد نشان دهنده چیزی است که می تواند یک کوکی "عادی" در نظر گرفته شود.
با این حال، شما باید سعی کنید تعداد زیادی لینک به صفحات داخلی با متن لنگر بهینه دریافت کنید تا صفحات هدف شما رتبه خوبی برای کلمات کلیدی طولانی داشته باشند.
5. شما باید پیوندهایی را از ترکیبی از انواع سایت دریافت کنید... سایت های تحریریه، دایرکتوری مقاله، رسانه های اجتماعی، وب 2.0، فهرست راهنمای پیوند، گردآورنده ها، انجمن ها، وبلاگ ها، سایت های بررسی، سایت های مقایسه قیمت و غیره.

همچنین دیدن این نوع تجزیه و تحلیل به عنوان یک ویژگی بومی در برخی از ابزارهای اصلی تجزیه و تحلیل لینک در بازار بسیار عالی خواهد بود.

6. باید روی پیوندهای وب سایت ها/صفحات مرتبط با موضوع تمرکز کنید.

ما در اینجا وارد بحث در مورد نمایه سازی معنایی پنهان نمی شویم، اما کافی است بگوییم که الگوریتم گوگل میزان ارتباط موضوعی بین کلمات کلیدی و صفحاتی که در آنها یافت می شوند را اندازه گیری می کند و این اطلاعات را در شهرت کلی صفحات شما گنجانده است. یعنی موضوعاتی که صفحات شما باید برای آنها رتبه بندی کنند).
ارتباط موضوعی یک صفحه منبع عمدتاً توسط عوامل موجود در صفحه تعیین می شود:
محتویات تگ عنوان
متن لنگر برای همه پیوندهای صفحه
محتویات تگ های عنوان و متن پررنگ
محتوای متن جایگزین تصویر
محتوای متن اصلی
7. شما باید روی پیوندهایی از وب سایت های مرتبط با جغرافیا تمرکز کنید.

اگر بازار جغرافیایی خاصی را هدف قرار می دهید، به این معنی است که بخش عمده ای از لینک های شما از سایت های موجود در آن بازار می آید.
با برداشتن این یک گام فراتر از هدف گذاری در سطح کشور، بهتر است بسیاری از صاحبان مشاغل بروند و با صاحبان مشاغل دیگر در منطقه محلی خود ملاقات کنند و راهی مناسب برای ارتباط با یکدیگر پیدا کنند.
8. هنگام به دست آوردن لینک باید تعداد و ماهیت لینک های صفحه منبع را در نظر بگیرید.

اگر تعداد زیادی لینک از صفحه منبع وجود داشته باشد، هر پیوند از نظر اعتبار عبور ارزش بسیار کمی دارد.
موقعیت پیوند در صفحه نیز بر اثربخشی سئو تأثیر می گذارد - باید به پیوندهای نزدیک به بالای صفحه و پیوندهای موجود در متن اصلی اولویت دهید.
نشانی اینترنتی مقصد سایر پیوندهای موجود در صفحه (معروف به استنادات مشترک) نیز ممکن است به عنوان نشانگر موضوع و کیفیت صفحه شما توسط پیوند عمل کند - سعی کنید پیوند خود را همراه با پیوندهایی به سایت های معتبر در همان موضوع دریافت کنید. از سایت های اسپم
9. نباید شرکت بدی داشته باشید.

به وضوح محله های خوب و بد آنلاین از نظر اعتماد و ماهیت محتوا و شیوه های استفاده شده در آن سایت ها وجود دارد.
پیوند دادن به محله‌های بد، شاخص قوی‌تری برای پیوند دادن به این بخش از اینترنت نسبت به دریافت لینک از آن‌ها است، اما مطمئناً نمی‌خواهید درصد زیادی از لینک‌های دریافتی شما از محله‌های بد باشد.
10. شما نباید در برنامه های تبادل لینک گسترده یا فریبنده شرکت کنید.

پیوند متقابل یک فعالیت کاملاً عادی بین مشاغل است و مشکلی نیست حتی اگر بسیاری از مردم چیز دیگری را پیشنهاد می کنند - فقط یک فهرست پیوند با هدف تبادل پیوند با هزاران سایت تصادفی راه اندازی نکنید.
از سوی دیگر، تبادل لینک سه طرفه به ندرت یک فعالیت عادی است و اغلب توسط افرادی که سعی در فریب موتورهای جستجو دارند انجام می شود - وقت خود را هدر ندهید.
شبکه‌های پیوند و مزرعه‌های پیوند تنها با هدف به دست آوردن هزاران پیوند به سایت‌های عضو ساخته شده‌اند و اغلب هیچ ردپایی از خود باقی نمی‌گذارند که توسط آن گوگل بتواند سایت‌های عضو را شناسایی کند.
منبع مطلب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : خاطره